Kanon! ska testa! Har du använt det själv?

Carl-Henrik skrev:
Kanon! ska testa! Har du använt det själv?
Japp, använder två stycken bilder för bygglovsanmälan som jag redigerade i appen, ska lägga upp mina mästerverk på internet när jag sitter vid en dator - skriver detta inlägget från min iphone ;)

Det är grymt men det hackar ganska hårt på min iPhone 4 när jag ska sätta ut linjerna vilket det inte gör på min iPhone 3Gs. Troligen antalet megapixels som segar ner det. Ska väl också säga det finns en light version som är gratis som man kan testa med först om man tycker 15kr är rena rama rånet (dagens ungdom..) ;)

Redigerat:
Jag kör 3gs och appen funkar smidigt från start till slut. sant är att det finns en light version, men 15 kr för en app som verkade vara smidig köpte jag direkt :D Appen finns kanske till android också, har inte kollat upp det. Någon som har någon snygg måttagning att visa upp?

jeffkan skrev:
Jag kör 3gs och appen funkar smidigt från start till slut. sant är att det finns en light version, men 15 kr för en app som verkade vara smidig köpte jag direkt :D Appen finns kanske till android också, har inte kollat upp det. Någon som har någon snygg måttagning att visa upp?
Bjuder på den d^_^b :D ;)
72424226.jpg

Bricco skrev:
[bild]
Haha, you wish, my friend! :)

Bricco skrev:
[bild]

Bilden går att tolkas som att du har 33 cm mellan golv och byxgylfen, väldigt kortväxt i benen? :D:D:D:rolleyes:

jeffkan skrev:
Bilden går att tolkas som att du har 33 cm mellan golv och byxgylfen, väldigt kortväxt i benen? :D:D:D:rolleyes:
Jag förstår vad du vill. Men jag tänker inte gå hela vägen..... :D

En sak bara, försök inte flytta runt foldrar mellan olika foldrar. Jag gjorde det, vilket fick till följd att appen kraschade och foldern som jag drog och den jag drog till försvann spårlöst. Jag felrapporterade det hela, men det har inte kommit någon uppdatering sedan dess.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.