Vi funderar på att installera en kamin i vårt blivande hus och har fått följande prisförslag:
Scan-line 25
http://www.heta.dk/Scanline/scanline25.htm
Nibe premodul (skorstenssystem)
Frakt
-> 26000:- (varav 15000:- för kaminen)
Besiktning ca 1000:-
Montage/arbetskostnad 7000:-
Totalt: 34 000:-
Är det svårt att montera en kamin själv? Ngn som har erfarenhet? Tips?
Ett alternativ till Scan-linen är Contura 650:1 för 16900:-
/JB