hej.
vi håller på att fixa till vår tvättstuga i källaren efter att vi lagt nya avloppsrör i bottenplattan. hus byggt - 47. förra ägaren har placerat en toalett i ett "bås" som dom gjutit fast med lite mellanrum mellan golv och vägg. det måste vi riva för att kunna lägga klinker. toaletten får stå kvar så länge. fungerar bra som extratoalett.
frågan är hur vi kan bygga upp en ny liten avskiljande vägg? kanske inte ända upp till taket för ljusinsläppets skull.
vi kommer inte alltid ha toaletten där, utan i framtiden flytta på den till ett annat utrymme. men någon slags privacy vill man kanske ha?
finns det några smarta lösningar? eller är det bara att regla en rejäl vägg som gäller?
 
Bygg med stålreglar som du sätter fast med dubbelhäftande tejp i golvet?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.