Hej
Vi håller på att finplanera trädgården och i sammanband med att vi ska gräva ut för gångar runt huset funderar jag på att försöka gräva ner en slang för att kunna dra vatten till vad så småningom kommer bli ett växthus. Denna kommer ligga under gången så behöver därför tåla lite tryck. Jag har kollat på pemslang men blir lite förvirrad av alla kopplingar och det känns lite overkill. Ett tips jag fått är att lägga en pemslang på 25 eller 32 millimeter och sen föra in en vanlig trädgårdsslang i denna, någon som gjort något liknande eller har nån annan enkel/smidig lösning?