I Icecold #1 Medlem · Värmland · 2 inlägg 2 aug 2012 23:25 Icecold Medlem Värmland 2 inlägg 2 aug 2012 23:25 #1 Har tittat på lite fönster på skånska byggvaror och hittat Energifönster i Aluminium och själv tycker jag att de verkar va rimliga priser...men då ä frågan..får man vad man betalar för? Nån som har nån erfarenhet??
Har tittat på lite fönster på skånska byggvaror och hittat Energifönster i Aluminium och själv tycker jag att de verkar va rimliga priser...men då ä frågan..får man vad man betalar för? Nån som har nån erfarenhet??
V VillaAnna #2 Medlem · Västra Götaland · 389 inlägg 4 aug 2012 00:25 VillaAnna Medlem Västra Götaland 389 inlägg 4 aug 2012 00:25 #2 Jag är nöjd med mina! Tycker dock spåret för plåten sitter lite för långt in!