Har tittat på lite fönster på skånska byggvaror och hittat Energifönster i Aluminium och själv tycker jag att de verkar va rimliga priser...men då ä frågan..får man vad man betalar för? Nån som har nån erfarenhet??
 
V
Jag är nöjd med mina! Tycker dock spåret för plåten sitter lite för långt in!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.