Det står bara:
Det är något syntaxfel i Din SQL-query. Kolla den igen!
Fungerar forumet för någon annan här inne eller har det helt upphört?

www.energifirman.com
 
Får samma fel.

/Peter
 
Vad betyder texten, förklarad så att en lekman som jag ska förstå?
Kan Jag göra något i min dator för att få igång forumet?
 
Den fråga som har ställts till databasen med SQL(=Structured Query Language) som skall skapa innehållet där det nu står "...syntaxfel..." är felaktig. Du kan som användare inte göra något utan det är upp till webmastern att se till att fixa felet.
Meddelandet är således inte till dig som användare utan till webmastern.
 
okej, Tack för svaret slipperman.
Gott nytt år på Dig och alla andra också.
 
RoKe skrev:
okej, Tack för svaret slipperman.
Gott nytt år på Dig och alla andra också.
Jag ber att få önska detsamma.

Kan nämna att jag var ute och kände på motorsågen lite idag. Jag kan konstatera att även träden tycker att det är vår. Saven rann ordentligt ur stubbarna och flugor fastnade helt planenligt...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.