751 läst ·
3 svar
751 läst
3 svar
Endast "slamma" insida av murat leca garage?
Det har jag gjort. Jag tog helt enkelt en murslev som jag klaffsade på lös puts och en bred spackelspade att sprida ut det med. Gick fort och snabbt. Målade alltihop med Pizzeriafärg och en roller för ändamålet. Blev bättre än förväntat.
Tack för svar!Intet skrev:
Är det nåt du tycker blev dåligt med det hela?
Stör man sig på den ojämna ytan?
Håller det bra?
Vore väldigt tacksam om du kunde ta en bild på ytstrukturen.
Klicka här för att svara