Jag har nyligen flyttat in i en ny lägenhet och fick för mig igår kväll att jag skulle montera bort denna för att jag ogillades dess utseende. Det gick ju sådär och nu har jag igen belysning i mitt badrum... såklart har jag glömt vart elkablarna ska sitta så om någon vet hur jag ska montera tillbaka den vore Jag väldigt tacksam för hjälp ☺️
De två övre skruvarna på den första bilden
Edit: Den svarta till höger.
Edit: Den svarta till höger.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Är det bara två trådar i dosan så hjälper det nog inte att sätta tillbaka rakapparatuttaget.
Tror mer på att du lyckats göra kortslutning och bränt säkringen.
Protte
Tror mer på att du lyckats göra kortslutning och bränt säkringen.
Protte
Elektroniktokig
· Västra Götaland
· 671 inlägg
Innan du slår på strömmen igen, isolera trådarna på lämpligt sätt tex med två wago eller liknande
Nej, det är alternativet till återmontering. Men om du inte ska göra om ytskiktet är det nog smidigast att låta den vara. Jag vet ingen bra produkt som passar över den dosan.
Klicka här för att svara



