Nej, det är inte bara du. Det var en diskussion om det i somras då robotgräsklipparforumet delades upp efter märke, vilket vissa gillade och andra inte.
Då visade det sig vara väldigt svårt att dubblera listningen såsom den är uppbyggd idag. Fanns idéer om att styra det med metadata istället, men det har också sina problem. Man får trösta sig med att det ändå funkar relativt bra.