Hej! Jag har ett hus som är byggt 50, jag har bott här i 12 år.
Nu har ett element på övervåningen blivit kallt, jag har luftat, kollat att ventilen är lös och fjädrar ut fint.
Jag har kollat returventilen, rinner ut en del vatten när hatten skruvas av..
Kommer dock inte på felet, tilloppsröret är ljummet, men elementet iskallt.
Vad är nästa steg?
Tacksam för svar! (Sovrummet är kallt...)