T
"Mmmmm... Det är alltid lika härligt att se ett kylskåp som är lite utöver det vanliga. Som det här, från LG Electronics i en sensuell djupröd färg och med ett Art Flower-mönster på fronten. Pricken över i är de infällda Swarowskikristallerna. Handtaget är i aluminium, kylskåpet har ismaskin och en minibar som minskar antalet dörröppningar om du bara ska plocka ut mjölken ur kylen."

27976.jpg
27975.jpg

http://hem.feber.se/feber/art/28153/en_kyl_att_verkligen_dreggla_v/

mmmm, om 5 år är den lika het som de brungula 70-tals kylskåpen svärföräldrarna har ...

.Henrik

tallmilan skrev:
mmmm, om 5 år är den lika het som de brungula 70-tals kylskåpen svärföräldrarna har ...

.Henrik
Är ju inget problem för elektronik håller ju inte så länge nuförtiden. Det var tider det när en el-pryl kunde hålla i 30+ år, men nu är det så hårda krav på "lead free components" mm som gör detta onöjligt.

du har rätt !
Förrut byggde man kök för 30-40 år, nu vill man ju byta var 5-10 år
Dyrt mode ...

.Henrik

Skräms inte nu! Vår kyl/frys är 4,5 år, av samma märke och har samma funktioner men inte lika tjusiga dörrar (vanliga vita). Det och diskmaskinen är det enda som skall finnas kvar när vi nu blåser ut det gamla köket. Hade nog tänkt att det skall vara minst 5 år till!
Har aldrig haft en så bra kyl förr. Den lilla luckan för mjölken tex gör att kylan stannar kvar i kylen mycket längre än annars. Maten håller med andra ord bättre.

OJOJ! Smaken är som baken märker jag... :)

Så sant, så sant. Somliga har massor, andra ingen alls! :)

Det där är nog en storsäljare i Ryssland och andra öststater.
Tror inte det passar så bra i trähus eller stenhus, men däremot i horhus.

Varför håna nån som tycker att det är snyggt?
Kan inte förstå glädjen idet! Låt han tycka sitt utan att håna!!!!!

A
JAg tycker den e skit cool! Skulle inte vilja ha den hemma kanske för jag ledsnar så fort, förutom att sambon skulle få slag. Ha ha. Vore ju bra om man lätt kunde byta front

Varför håna nån som tycker att det är snyggt?
Kan inte förstå glädjen idet! Låt han tycka sitt utan att håna!!!!!
Jo, du har nog rätt. För min del skyller jag på att jag hänger på ett par andra internetforum där tonen är betydligt råare.

Bling-Bling! :D

T
Roger Spontare skrev:
Jo, du har nog rätt. För min del skyller jag på att jag hänger på ett par andra internetforum där tonen är betydligt råare.

Bling-Bling! :D
Hehe....eller hur. Här alla som små änglar som inte vågar säga vad dom tycker. Vistas också på andra forum där jargongen ibland kan vara riktigt elak så man får inte vara någon känslig person.

En annan är som en gås, det bara rinner av en........

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.