Man blir så till sig att man nästan kissar på sig...4666365802_e4773af106.jpg

Bedrövligt vad roligt det är att handla.....verktyg.. :)
 
Vad är syftet med denna tråd om jag får fråga?
 
Att skryta/dela med sig av sin glädje =) Tveksamt om det duger till en ny tråd, kanske bättre i import-inom-EU-tråden?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.