anders07 skrev:
Sorry, lite luddigt där... Bara omega-3, 6st. kapslar per dag... :o 3 kapslar är max. dos men jag tar 6... Inser ju nu också att det förstås skiljer mellan olika fabrikat... :o
på de viset :) testa möllers tran flytande fiskleverolja, mycket bra med lite citronsmak.

Tack för alla tummar upp! Hoppas på flera på mitt föra inlägg! :)

Idag har varit första dagen på länge som jag faktiskt varit lugn om man säger så. I morse ville jag gå upp. Men sedan hade jag sovit dåligt så jag somnade i soffan och halva dagen försvann. Men har ändå tvättat 5 maskiner och röjt lite här hemma.
Är lite mindre orolig för vad röntngen och nya prover ska visa, nu när det verkar gå åt rätt håll.

Godnatt på er!

Redigerat:
  • Gilla
Krille4 och 5 till
  • Laddar…
Suck. Ytterliggare en natt när jag vaknar tidigt. Vaknade vid 4. Somnade vid 12. Och då fick jag först ta tre immovane + 1 propavane. Sedan kunde jag inte somna inom tiden gick ut för immovanen, tog jag 2 immovane till. Då somnade jag. Nu har jag tagit ytterliggare två.
6st på en kväll. Måste prata med min läkare om detta. Finns kanske en annan sort som fungerar bättre.

och en svår natt till. Äter på tok för mycket sömisar nu. Måste prata med läkare om det.
Kan delvis bero på att jag inte är trött pga allt stillasittandel.

Stew skrev:
och en svår natt till. Äter på tok för mycket sömisar nu. Måste prata med läkare om det.
Kan delvis bero på att jag inte är trött pga allt stillasittandel.
kan du inte skaffa dej en stegräknare, så kan du utmana dig själv varje dag genom att försöka gå lite längre varje dag, plus att du har ett minimum på säg 5k-10000 steg/dag

obba skrev:
kan du inte skaffa dej en stegräknare, så kan du utmana dig själv varje dag genom att försöka gå lite längre varje dag, plus att du har ett minimum på säg 5k-10000 steg/dag
Nja, bättre är att börja med att bara räkna stegen varje dag i en vecka och räkna ut ett medelvärde. Vecka två ska sedan varje dags minimum vara föregående veckas medelvärde. På så sätt kommer stegen att öka allt eftersom, tills man når tex 10 000 i minimum per dag.

• Gilla
obba
  • Laddar…
Hej,

Vet att många följer mina upp och nedgångar i min tråd "Huset på kullen, historia om biorum och cancer".
Vi (jag och Marlen) håller på och redigerar den. Men den är för stor, och databasen klarar inte av att hantera alla inlägg. Så hon flyttade den till ett annat underforum, som bara vi moderatorer ser. Och gör arbetet där, innan vi flyttar tillbaka den igen.

Så det är ingen anledning till oro :)

Jag berättar mer i tråden när den kommer tillbaka.

Mvh

Stefan

• Gilla
Krille4 och 2 till
  • Laddar…
Hoppsan, har vi varit för pladdriga :)

Nu låter du ju minst lika pigg som jag känner mig.
Dags att byta namn till The Night Owl kanske?

KnockOnWood skrev:
Hoppsan, har vi varit för pladdriga :)

Nu låter du ju minst lika pigg som jag känner mig.
Dags att byta namn till The Night Owl kanske?
Och nu har jag sovit i två timmar och är pigg igen...

Ja. Ungefär så. Jag tar bort denna tråden sedan när den stora är tillbaka, förklarar mer i den.
Problemet är något jag är lite stolt över. Tråden är (för) stor. Och nu efter försäljningen så vet många vad vi heter. Det händer oftare och oftare att folk ber'ättar att de läser tråden. kollegor, kompisar, familjem. Och vi känner oss för blottade nu när den har så många som har koll på den. Trevligt med en lång tråd, men denna blev för lång, känslig informaion och lite känd.

Tar bort denna tråden sedan när den nya kommer tillbaka.

Mvh Stefan

Ja, du har ju varit väldigt öppen, vilket vi har uppskattat, men det kanske också kan vara till nackdel för dig och din familj. Vi väntar lugnt, bara du känner dig hoppfull.

Hemmakatten
Inte för att jag är religiös, men Gud vad du skrämt oss alla genom att tråden var borttagen. Otroligt skönt att höra att du är "back on track". Stor varm kram till dig och familjen.

• Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
O
Du får inte trilla av pinn innan vi alla är klara med att skriva massa inlägg i dina trådar :) Och bara för att du bort en tråd och rensar så kommer vi tillbaka å fortsätter å fylla den.... Så ni kommer att få rensa den tråden igen....
så du kommer bli gammal.... minst 120år.... för då har jag nog tröttnat åtminstone har jag själv trillat av pinn då..... och så vitt jag vet finns det inget internet 2 meter under jorden....

Redigerat:
Vad skönt att du är kvar! Jag blev minst sagt nervös när jag inte hittade den gamla tråden...

När jag dör ska jag ha en T3 lina direkt ner i kistan. Tänker inte dö utan möjlighet att ladda hem torrents!

• Gilla
AndersPS och 7 till
  • Laddar…
Vad gjorde din tråd för stor i jämförelse med andra megatrådar ex.vis värsta elkopplingen?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.