641 554 läst ·
1 579 svar
642k läst
1,6k svar
En historia om bygge, biorum och cancer
Stew var väldigt intresserad av teknik, bild och ljud.
Och ibland når den fram väldigt bra.
Innan ni ser det slå på ljudet och se den gärna i helskärm, jag själv blev ganska berörd.
Stew den här är för dig.
http://dumpest.com/it-looks-like-a-regular-sign-until-a-train-passes-by/
Och ibland når den fram väldigt bra.
Innan ni ser det slå på ljudet och se den gärna i helskärm, jag själv blev ganska berörd.
Stew den här är för dig.
http://dumpest.com/it-looks-like-a-regular-sign-until-a-train-passes-by/
Redigerat:
R.i.p
Jag sitter tyvärr i samma båt med minfru läkaren säger att det är tre månader kvar. Jag lider med familjen. Men sen kommer man till när barnet blir större och kan läsa den bästa uppskattning som lillen kan få är nog att kunna läsa detta som hans/hennes far har skrivit här på forumet. Känna att "våran Stew" inte gav upp utan kämpade och gav oss andra mycket info hans idéer och tankar. Jag vet inte hur många gånger jag läst denna spalt. Och förundras av hans kämpa glöd. Efter somjag sitter i samma båt fast det är min fru som har cancer. Vi har ett litet barn på 6 år.
Mvh Kim
P.s får jag inte kidnappa en tråd på detta vis så får admin ta bort denna text
Jag sitter tyvärr i samma båt med minfru läkaren säger att det är tre månader kvar. Jag lider med familjen. Men sen kommer man till när barnet blir större och kan läsa den bästa uppskattning som lillen kan få är nog att kunna läsa detta som hans/hennes far har skrivit här på forumet. Känna att "våran Stew" inte gav upp utan kämpade och gav oss andra mycket info hans idéer och tankar. Jag vet inte hur många gånger jag läst denna spalt. Och förundras av hans kämpa glöd. Efter somjag sitter i samma båt fast det är min fru som har cancer. Vi har ett litet barn på 6 år.
Mvh Kim
P.s får jag inte kidnappa en tråd på detta vis så får admin ta bort denna text
Levde granne med stefan och även om det blev lite fel på slutet så saknar jag han och hans familj, jag själv drabbades av cancer o ramlade in i depression o skit. Ville bara säga i tråden att jag saknar den glada o han som aldrig gav upp... R.I.P Stefan.... Förlåt... //Rickard.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Känner igen mig mycket där!Reqans skrev:
Man halkar ner i ett hål och det är svårt att ta sig upp igen.
Utåt är man kanske en vanlig nyttig samhällsmedborgare,
men inombords så kan det kännas eländigt
Personer som Stew, som kan hålla humöret uppe ända till slutet, är guld värda
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Det är aldrig för sent!BiFuel skrev:
Nu uppe i 8250 kr. Bra jobbat, hyggabusare
https://www.cancerfonden.se/insamlingar/till-minne-av-stew-pa-byggahus-se
Försöker hinna med allt, snickra, barn, jobb, sambo, mm.
Just idag tapetserades de sista våderna i kommande "bio-rummet" i vår källare, mitt mål är att vi ska kunna premiärspela Mario Odyssey som släpps om dryga 2v där nere.
Om inte målet klaras, så , vi som är kvar i livet.
Vila i frid Stefan, minnen från din tråd poppar upp nu när detta skrivs och det som fastnat mest är det hemska sjukdomsförloppet.
Med ytterligare ett bidrag hoppas jag bidra till att det en dag finns ett botemedel mot cancer.
Just idag tapetserades de sista våderna i kommande "bio-rummet" i vår källare, mitt mål är att vi ska kunna premiärspela Mario Odyssey som släpps om dryga 2v där nere.
Om inte målet klaras, så , vi som är kvar i livet.
Vila i frid Stefan, minnen från din tråd poppar upp nu när detta skrivs och det som fastnat mest är det hemska sjukdomsförloppet.
Med ytterligare ett bidrag hoppas jag bidra till att det en dag finns ett botemedel mot cancer.
Administrator
· Skåne
· 6 821 inlägg
Tänkte på dig häromdagen Stew när jag satt och funderade på hur jag bäst ska gå vidare med min man cave och huruvida jag ska inreda den som ett biorum eller inte. Gråter en tår när jag tänker på dig och på min mormor, som också gick bort i cancer. Skänkte på nytt via swish, fast bara 200 denna gång.
Medlem
· Västra Götaland
· 139 inlägg
Är i tankarna att fixa ett biorum i källaren och läser tråden från start. Så otroligt inspirerande bygge Stew gjorde.