641 554 läst ·
1 579 svar
642k läst
1,6k svar
En historia om bygge, biorum och cancer
Farväl Stefan. Har varit borta från forumet en stund och blev riktigt ledsen när jag såg detta, även om man kanske innerst inne anade vart det var på väg. Jag hoppas att du har det bra var du än är.
och här sitter jag och tittar på min 6 veckor gamla kille och läser tråden...fruktansvärt jobbig läsning men jag är glad att jag fick iaf en liten inblick i vem du var. Måste erkänna att det tåras på rätt bra här i stugan även fast jag ej kände dig. Hoppas du har det bra och att din familj får vara lyckliga resten av sina liv.
Renoverare
· Västragötaland
· 875 inlägg
Vila i frid Stefan
Administrator
· Skåne
· 8 684 inlägg
Då var insamlingen till Cancerfonden till Stews minne startad och du hittar den här http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/insamlingar/?collection=9850
Jag fick ett sms som bekräftelse iaf, däremot tyckte jag inte att det var ställt utom allt rimligt tvivel att det var 50:- det gällde, åtminstone inte som det visades i min telefon.
Hade det inte varit cancerfonden det gällde så hade jag inte vågat lita på det.
Hade det inte varit cancerfonden det gällde så hade jag inte vågat lita på det.
Jo, det blir något knas men gå in via en annan webbläsare eller en annan dator så borde det synas... "Mattias Andersson" ser jag i listan när jag tittar... Kan det vara du kanske?Mattiaz skrev: