Farväl Stefan. Har varit borta från forumet en stund och blev riktigt ledsen när jag såg detta, även om man kanske innerst inne anade vart det var på väg. Jag hoppas att du har det bra var du än är.

Lider med familjen. Jag vet hur det känns.

och här sitter jag och tittar på min 6 veckor gamla kille och läser tråden...fruktansvärt jobbig läsning men jag är glad att jag fick iaf en liten inblick i vem du var. Måste erkänna att det tåras på rätt bra här i stugan även fast jag ej kände dig. Hoppas du har det bra och att din familj får vara lyckliga resten av sina liv.

• Gilla
Dub361 och 1 till
  • Laddar…
Vila i frid Stefan

Tack Marlen! Jag kan bekräfta att det fungerar!

Vila i frid Stefan!

anders07 skrev:
Tack Marlen! Jag kan bekräfta att det fungerar!

Vila i frid Stefan!

Får man bekräftelse sms tillbaka att det gick ? Fick nämligen inget..

Med vänlig hälsning, fremax

Det borde du få tycker jag... Det ligger en anonym gåva ser jag, kan det vara din?
Cancerfonden har alla uppgifter så du kan ringa dem så kan de kolla ditt mobilnummer.

Jag fick ett sms som bekräftelse iaf, däremot tyckte jag inte att det var ställt utom allt rimligt tvivel att det var 50:- det gällde, åtminstone inte som det visades i min telefon.
Hade det inte varit cancerfonden det gällde så hade jag inte vågat lita på det.

Satte in en peng via kort men det verkar inte registreras på insamlade medel. Men det kanske tar en stund...

Mattiaz skrev:
Satte in en peng via kort men det verkar inte registreras på insamlade medel. Men det kanske tar en stund...
Jo, det blir något knas men gå in via en annan webbläsare eller en annan dator så borde det synas... "Mattias Andersson" ser jag i listan när jag tittar... Kan det vara du kanske?

Japp det är jag, men nu såg jag att det hade ökat lite.

Vila i frid!

Vila i frid Stefan!

Har skänkt en slant jag också. 50-100:- har "alla" råd att skänka, skippa utelunchen i morgon och ta matlåda istället.

• Gilla
mrjim och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.