Bra jobbat! Förstår att det tagit några timmar :)
 
Jag blir lite sugen på att bygga nått själv. Hade tänkt att börja med förvaringsskåp under arbetsbänken i "snickarboa". Hoppas att det inte blir allt för klurigt...
 
Fina arbeten Fanjunkarn!
 
Alm eller Ask i byrån?
 
Alm.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.