1 036 084 läst ·
3 891 svar
1036k läst
3,9k svar
En begränsad HUMORTRÅD!
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 873 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 873 inlägg
1997 låg priset på 1,10 i Nevada. Amerikanerna klagade över hur dyrt det var, vi från Europa tyckte det var billigt.KnockOnWood skrev:
För knappt 10 år sen var jag i Dubai. Bensinen kostade drygt 1 kr/liter, kanske 1,20. Det var jättedyrt tyckte de och jämförde med Saudi där priset låg på cirka 50 öre.
Husägare
· Jönköping
· 5 859 inlägg









