1 036 057 läst ·
3 891 svar
1036k läst
3,9k svar
En begränsad HUMORTRÅD!
Fri höjd i Sverige är ju annars 4,5 meter, och Europa har väl 4 meter som standard..useless skrev:
Så en lastbil på 4,7 känns lite väl.. hade det varit den typen av specialtransport så hade han väl knappast tabbat sig på den där....
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg











