Hej!
Har en gammal ärvd rikt och planhyvel. Den fungerar bra men justera höjden fungerar inte. Jag har hittat instruktionen för att korrigera synkroniseringen (se bild) men inte lyckats lösa det pga
1 kan inte se eller fatta vilka markeringar som det syftar på.
2 omöjligt att vrida 3 av 4 spindlar. Går ju inte att få grepp med ngt verktyg.
Någon som kan hjälpa mig?