G
Jag kör AquaMail i min android-lur, alla mail i samma app men uppdelade så det är lätt att ha det på samma ställe
 
Microsoft Outlook is Da Shit. Fungerar bra även i Win 10. Finns ju även fullversionen om man kör Office.
 
Fairlane
Outlook-appen funkar, men den är långt ifrån kul. Jag kör den för att få tillgång till delade maillådor, men i övrigt usch. Kalendern har vy för 1 dag, 3 dagar eller en månad. En vecka? Nope. Det har varit efterfrågat av användare i många år nu, men inga nya features kommer.
 
Jag håller med. Outlook funkar, men är knappast topp-5. Men det finns ju alltid fan-boys som tycker att allt från Microsoft eller Apple is da shit... ;)
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
Skip6711 Skip6711 skrev:
Jag googlade lite och vad jag kan förstå så var det ett rykte som florerade 2018. Enligt bluemail själva har de aldrig skickat användarnamn och lösenord till sina servrar. Jag behåller nog Bluemail ett tag till.
Ok, har inte sett något som dementerar hans uppgifter.

Gillade av misstag, missade reply...
 
Fairlane Fairlane skrev:
Outlook-appen funkar, men den är långt ifrån kul. Jag kör den för att få tillgång till delade maillådor, men i övrigt usch. Kalendern har vy för 1 dag, 3 dagar eller en månad. En vecka? Nope. Det har varit efterfrågat av användare i många år nu, men inga nya features kommer.
Om man vrider telefonen så får man 7 dagar, fast det är inte så många timmar som ryms...
 
Fairlane
Ja det går, men jag kan inte begripa varför man inte kan fixa det i normalläge. Det är efterfrågat sedan säkert 4-5 år. Visst, appen fungerar, men lite väl spartansk för mig. Det enda skälet till att jag kör den är möjligheten att använda delade mailboxar i office365. Hade jag hittat en annan app som klarade det hade jag troligen bytt
 
useless useless skrev:
Jag håller med. Outlook funkar, men är knappast topp-5. Men det finns ju alltid fan-boys som tycker att allt från Microsoft eller Apple is da shit... ;)
Outlook i gratisversionen klarar foldrar och finns på alla plattformar utom Linux. Klarar att ha flera mail konton igång från de flesta leverantörer. Inte så dåligt för en gratisapp.
 
Jag kör Outlook på jobbet, men känner inget behov av att köra samma klient på mobilen. I princip alla vanliga mailklienter klarar väl flera konton?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.