3 239 läst ·
38 svar
3k läst
38 svar
Email-program, email-app
Medlem
· Halland
· 4 507 inlägg
Microsoft Outlook is Da Shit. Fungerar bra även i Win 10. Finns ju även fullversionen om man kör Office.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 889 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 889 inlägg
Outlook-appen funkar, men den är långt ifrån kul. Jag kör den för att få tillgång till delade maillådor, men i övrigt usch. Kalendern har vy för 1 dag, 3 dagar eller en månad. En vecka? Nope. Det har varit efterfrågat av användare i många år nu, men inga nya features kommer.
Ok, har inte sett något som dementerar hans uppgifter.Skip6711 skrev:
Gillade av misstag, missade reply...
Om man vrider telefonen så får man 7 dagar, fast det är inte så många timmar som ryms...Fairlane skrev:
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 889 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 889 inlägg
Ja det går, men jag kan inte begripa varför man inte kan fixa det i normalläge. Det är efterfrågat sedan säkert 4-5 år. Visst, appen fungerar, men lite väl spartansk för mig. Det enda skälet till att jag kör den är möjligheten att använda delade mailboxar i office365. Hade jag hittat en annan app som klarade det hade jag troligen bytt
Medlem
· Halland
· 4 507 inlägg
Outlook i gratisversionen klarar foldrar och finns på alla plattformar utom Linux. Klarar att ha flera mail konton igång från de flesta leverantörer. Inte så dåligt för en gratisapp.useless skrev:
Klicka här för att svara