Bygger om gårdshus av sten till gästhus 60 m2. Hela golvet och murstocken borttagen. Ska sätta väggar för badrum resten stenväggar likt tidigare. Isolerade sovloft. Ny isolering mot mark och betong. Nu dags att lägga elvärmegolv sedan klinker.
Önskar råd om energi och fukt.
 
Elgolvvärme blir ju ganska dyrt i drift i dagens läge. Skall huset stå ouppvärmt i perioder på vintern? Annars är väl vattenburen golvvärme att föredra så man har möjligheten att koppla till en värmepump.
 
  • Gilla
Rolf Berglund
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.