M m78 #1 Medlem · Västra Götaland · 48 inlägg 5 nov 2023 14:35 m78 Medlem Västra Götaland 48 inlägg 5 nov 2023 14:35 #1 Hej, någon som har en Qlima S-JA 2522 (som Jula säljer https://www.jula.se/catalog/bygg-oc...ng/varmepumpar-luftluft/luftvarmepump-022113/) eller som vet; behöver man strömuttag på utsidan till denna eller kan man strömsätta både inne- och utedel från insidan?
Hej, någon som har en Qlima S-JA 2522 (som Jula säljer https://www.jula.se/catalog/bygg-oc...ng/varmepumpar-luftluft/luftvarmepump-022113/) eller som vet; behöver man strömuttag på utsidan till denna eller kan man strömsätta både inne- och utedel från insidan?
RoTe #2 Besserwisser · Uppsala · 7 532 inlägg 5 nov 2023 17:28 RoTe Besserwisser Uppsala 7 532 inlägg 5 nov 2023 17:28 #2 Elen till utedelen går i slangpaketet.