Hej,

Vad är det här för eluttag (modell)? Vi försöker hitta en likadan. Undrar även om man bör byta en som har en spricka per den i bilden?

Tack!

• Dubbelt eluttag med spricka i mitten av det övre uttaget, monterat på vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ursprungligen hette denna serie Eljo Trend. Sedan blev Eljo uppköpta av Schneider och namnet således ändrat till Schneider Trend.

Serien är utgången sedan några år, men vanligare apparater såsom uttag går att få tag i fortfarande.

Det finns också många kopior på Trend och utifrån denna enda bild är det svårt att se om det är original eller kopia. Bland annat Biltema hat haft en serie som är en kopia på Trend.

PNO PNO skrev:
Ursprungligen hette denna serie Eljo Trend. Sedan blev Eljo uppköpta av Schneider och namnet således ändrat till Schneider Trend.

Serien är utgången sedan några år, men vanligare apparater såsom uttag går att få tag i fortfarande.

Det finns också många kopior på Trend och utifrån denna enda bild är det svårt att se om det är original eller kopia. Bland annat Biltema hat haft en serie som är en kopia på Trend.
Tack! Försöker hitta kopian på biltema - har du en länk du kan dela?

• Gilla
Kardan79 och 1 till
  • Laddar…
Rallis på dem också till imorgon. Passa på!

Jag hade fö bytt uttaget, och jag gillar inte Biltemas elpryttlar. Billig-ojämn kvalité på joxet.

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
PNO PNO skrev:
Den här serien är väl tänkt att se ut som Trend:
[länk]

Verkar dock inte finnas dubbelt utanpåliggande uttag i den längre.

Jag verkar dock ha haft fel om Trend. Den utanpåliggande modellen kallades visst Quick rot. Finns faktiskt här:

[länk]
Bör man byta eluttag som ovan med en spricka orsakad av skruven? Vi ser ut att ha ett par såna hos oss.

Byt men inte till Biltemagrejerna, kostar ju bara nån tia mer för kvalitetsgrejer.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.