4 419 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Elrenovering 1 1/2 plan hus
Hur långt är ett snöre?
Det är nog omöjligt att svara på vad en renovering skulle kosta.
Första stora faktorn blir ju om du verkligen ska byta allt eller bara dåliga/slitna delar.
Nästa är hur mycket det finns i huset, har det el eller vattenelement, ska du byta central, osv osv
Mitt råd: begär offert av några olika firmor och tala om att du kommer att jämföra offerterna. Det senare brukar sänka priser, ibland nästan pinsamt mycket.
På regelvirke har jag varit med om sänkningar på 60% mot ordinarie pris. Hittade ändå ett billigare ställe
Det är nog omöjligt att svara på vad en renovering skulle kosta.
Första stora faktorn blir ju om du verkligen ska byta allt eller bara dåliga/slitna delar.
Nästa är hur mycket det finns i huset, har det el eller vattenelement, ska du byta central, osv osv
Mitt råd: begär offert av några olika firmor och tala om att du kommer att jämföra offerterna. Det senare brukar sänka priser, ibland nästan pinsamt mycket.
På regelvirke har jag varit med om sänkningar på 60% mot ordinarie pris. Hittade ändå ett billigare ställe
ganska roligt faktiskt... ;Dmats_o skrev:
1 1/2 plan hur många kvd e de ...?
Om man säger 100 kvd omdragning plus komplettering 30-40 tusen 1/2 plan 10-15 av en firma kanske man inte e ute å cyklar... undervån alltid mer jobb oftast spis kyl micro tvätt mm därav dyrare undervån
Klicka här för att svara