680 läst ·
4 svar
680 läst
4 svar
Elpriser
Varför "skriker" folk inte om OCKER när det gäller elpriserna? Elbolagen borde väl med råge nå dom nivåerna, som blir följden av den udda prissättning som dom använder, dvs en mindre marginalproduktion sätter priset på hela produktionen. 
Är det något fel på den fria marknaden menar du?E elmont skrev:
Klicka här för att svara