Någon som har tips på ett forum för elmoppar? Hittar inga svenska forum överhuvudtaget. Finns ju trots allt några ute på vägarna.
Vi har haft en NIU N1S elmoped i familjen sedan ett år tillbaka. Den används dagligen av 15-åringen till och från skolan, men även av mig och frugan för småärenden. Mycket trevligt fordon!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.