Hej,
vi är på väg att investera i nya fönster till vårt hus och har beslutat oss för elitfönster original. Tyvärr tycker vi inte riktigt om altandörren och tittar därför på retro som ett alternativ.
Det är dock lite svårt att se i katalogen hur den ser ut så tänkte höra om någon på forumet installerat en sådan och kan ta en bild?
Blir så att säga mer live då !
Tacksam för svar
vi är på väg att investera i nya fönster till vårt hus och har beslutat oss för elitfönster original. Tyvärr tycker vi inte riktigt om altandörren och tittar därför på retro som ett alternativ.
Det är dock lite svårt att se i katalogen hur den ser ut så tänkte höra om någon på forumet installerat en sådan och kan ta en bild?
Blir så att säga mer live då !
Tacksam för svar
Vi har tänkt original alu. Intressant med antikprofilen, även där är det svårt att hitta i katalogen hur den ser ut.
Glömde kanske skriva att de primärt är utsidan av bröstningen på elitfönster original alu altandörr som vi inte är helt nöjda med utseende på.
Skiljer även utsida bröstningen med antik på original alu?
ola
Glömde kanske skriva att de primärt är utsidan av bröstningen på elitfönster original alu altandörr som vi inte är helt nöjda med utseende på.
Skiljer även utsida bröstningen med antik på original alu?
ola
Tanum kanske kan vara ett alternativ. Jag tycker att deras fönsterdörrar är väldigt fina med högt kvalitetsintryck.O OlaDah skrev:
http://viewer.zmags.com/publication/15562926#/15562926/32
Tack mycket för tipsen och alla svaren, skall kolla in tanum fönster, verkar intressant.
Det jag tycker är lite synd på elitfönster original alu är den svarta listen som ramar in bröstningen. Det är inte helt tydligt på bilden om det är samma sak på retro dörren. Är det så?
Det jag tycker är lite synd på elitfönster original alu är den svarta listen som ramar in bröstningen. Det är inte helt tydligt på bilden om det är samma sak på retro dörren. Är det så?
Den är grå.O OlaDah skrev:
Klicka här för att svara

