Såg detta kök i en mäklarannons. Är det någon designtrend eller? Vad är syftet? Känns i min värld skruvat...
Modernt kök med vita skåp, silver metallytor och inbyggd ugn. Minimalistisk design med inbyggda vitvaror och parkettgolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Modernt kök med vita skåp, träbord med konstnärlig bas, höga stolar, ljuskrona och växter i fönsterbrädan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Farstatjej90
Jag tycker det var rätt snyggt men dom har förstört intrycket genom att inte lyfta vitvarorna och även skåpet intill. Hade det varit hela längden på väggen hade jag helt klart gett tummen upp 👍
Dold ledlist under också får man ha

Ossian K Olsson
K Kane skrev:
Såg detta kök i en mäklarannons. Är det någon designtrend eller? Vad är syftet? Känns i min värld skruvat...
[bild]
[bild]
Det var ju sjukt snyggt! Hade gärna haft det så!

Är väl diskmaskin bredvid kyl/frys.

Totalintrycket ger lite för mycket institution för min smak, och smatten under köksbänken blir väl bara en yta för samling av katthår, brödsmulor och allmänt bös?

K Kane skrev:
[bild]
[bild]
Jag gjorde liknande i tvättstugan som vi precis renoverat, såg även till att ha öppet en bit ovanför överskåpen. Gör att det känns lite luftigare och mindre trångt i det lilla utrymmet vi har till tvättstuga (ca 7kvm).

Skruvat är det ju definitivt.... i väggen.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.