Tror där är för många parametrar involverade här för att det ska låta sig göras.
Kostnaden är beroende på elabonnemang, säkringsstorlek, elområde.
Sedan hur pumpen går är beroende på inställt gradtal, utetemp, tillförd värme inomhus etc.
Ser att ex. Panasonic uppger antal kWh/år för uppvärmning och kylning. Så du får kanske titta i produktbladen från resp. tillverkare.