Hej! Har precis flyttat till ett nytt hus och min sambo kopplade i 2 element som hon har till hundarna då hon har hund dagis hemma samt startade Torkttumlaren då gick elen. Förmodar att det var för mycket på samma säkring ? Nu hittar vi bara inte säkringarna ( propparna) till utehusen vi har. Alla säkringar är annars nere i källaren där är även jorfelsbrytare och huvudsäkring. Jag hittar bara denna ( Bild) , men de ser väl rätt ut ?
Klicka här för att svara


