Kan det inte vara vara en säkring som gått? Spisar brukar ju ha flera faser och att lampan lyser bevisar ju bara att en fas kommer fram då belysning brukar vara 230 v
 
H HenkeAls skrev:
Kan det inte vara vara en säkring som gått? Spisar brukar ju ha flera faser och att lampan lyser bevisar ju bara att en fas kommer fram då belysning brukar vara 230 v
.. Jag har noll koll på var kan jag hitta säkringar. Är det på el i huset eller på själva spisen menar du?
 

Bästa svaret

Det måste ju finnas en elcentral med säkringar någonstans. Spisar brukar ha 2-3 säkringar och förmodligen har 1 gått eller löst ut.
 
  • Gilla
Baydaa Basaese
  • Laddar…
Tack för informationen. Jag kollar och återkommer
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.