2 296 läst ·
8 svar
2k läst
8 svar
Elektro helux TK 7543 torktumlare
Ovanstående modell slutar efter att kört i ca 30sec och börjar blinga och pipa och startar sedan om för att sedan göra samma igen. Testade att lägga i riktigt blöta kläder och startade om den, då gick den en lång stund ca:20 min och sedan för att stanna igen när den går över till symbolen med en fläkt (proppeler liknande) och startar om och om och om igen.
Någon som har ett hett tips? Har prövat att tvätta trumman, rensat alla filter 10ggr säkert.
//Magnus
Någon som har ett hett tips? Har prövat att tvätta trumman, rensat alla filter 10ggr säkert.
//Magnus
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 191 inlägg
Tömt kondensvattenbehållaren?
Av förekommen anledning..
har du kollat om det finns en tempsäkring innanför kåpan på baksidan, denna kan lösa ut om man fuskar med rengöringen av tumlaren det brukar vara en liten återställningsknapp på den.
Min stod i två år innan jag fick tipset, trodde mitt värmeelement hade pajat. Min kan börja pipa och inte starta beroende på vilket håll stickkontakten sitter i uttaget.
Min stod i två år innan jag fick tipset, trodde mitt värmeelement hade pajat. Min kan börja pipa och inte starta beroende på vilket håll stickkontakten sitter i uttaget.
Igår tog jag mig några timmar i källaren med tummlaren, hittade dyckert, en knytnäve med hårt packat ludd i olika slangar, kåpor, hål men ingen säkring.
Efter att plockat ner den i delar och ihop igen så funkar den
Tack för era inlägg!
Efter att plockat ner den i delar och ihop igen så funkar den
Tack för era inlägg!
Produkter som diskuteras: "dyckert"
Dyckert
Dyckertspikar är särskilt utformade med ett koniskt format spikhuvud, vilket gör att de kan sjunka in i materialet efter infästning. Denna funktion gör att spikhuvudet blir nästan osynligt efter infästning, vilket gör dyckertspikar till ett
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden