hej har en elektro helius tvättmaskin som inte funkar som det ska, den börjar fylla vatten och drar i sig tvättmedlet men sedan stannar den då får man köra tömningsprogram för att det ska gå att öppna luckan,

är det nån som vet vad det kan bero på eller hur man läser av felkoder har provat att googla men mina googelskills är inte dom bästa :p

P
H Hamre268 skrev:
hej har en elektro helius tvättmaskin som inte funkar som det ska, den börjar fylla vatten och drar i sig tvättmedlet men sedan stannar den då får man köra tömningsprogram för att det ska gå att öppna luckan,

är det nån som vet vad det kan bero på eller hur man läser av felkoder har provat att googla men mina googelskills är inte dom bästa :p
beror troligen på att det inte finns några elektro helius tf1473

electroluxaren skrev:
beror troligen på att det inte finns några elektro helius tf1473
Närbild på en vit tvättmaskins kontrollpanel med startknappen och modellnummer TF 1473.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

trodde det där var modellnamnet men kanske är ute och cyklar :seenoevil: hur som spelar mindre roll nu konstaterade att maskinen är närmare tio år så fick bli en ny

P
H Hamre268 skrev:
[bild]
trodde det där var modellnamnet men kanske är ute och cyklar :seenoevil: hur som spelar mindre roll nu konstaterade att maskinen är närmare tio år så fick bli en ny
du har rätt att det är modellen men den finns inte med i elx tekniska dokumentation

tio år då är det troligen dax för kolborstbyte i motorn, helt säkert

electroluxaren skrev:
du har rätt att det är modellen men den finns inte med i elx tekniska dokumentation

tio år då är det troligen dax för kolborstbyte i motorn, helt säkert
okej det förklarar ju endel kanske inte ska tro att jag är så dålig på Google :p

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.