Hej, har öppet tak i vardagsrummet och då två stora fönsterpartier uppe och nere. Behöver elektriska rullgardiner. Har ni tips på företag, man vill ju ha ett billigt och bra alternativ.

• Stora fönsterpartier i ett vardagsrum med utsikt över en grön trädgård och en ladugård. Ljuset strömmar in från de stora fönstren.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Stort vardagsrum med två stora fönsterpartier, både uppe och nere, med utsikt över trädgård och natur.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
rollodin har max 3.5m bredd på sina men ser väl ut att vara där omkring.
Styrs med sladd, app eller fjärkontroll.

Deras laddas ju med en usb så för att ladda den övre måste man ju hitta på en smidig lösning.

https://www.rollodin.se/

Jag är väldigt nöjd med mina som jag köpte från motorgardin.se. De verkar dock ha lagt ner verksamheten, hemsidan funkar inte, så inte så hjälpfullt råd kanske :-). Googles AI säger att adressen tillhör Rollodin i Malmö. Motorgardin låg i Gävle. Så jag vet inte... kanske om du slår en signal till Rollodin och frågar. För 3-4 år sedan betalade jag ca 5000kr för två normalstora fönster och ett litet. Fjärrkontroll med lite programmeringsmöjligheter. Har för mig att det finns timer t ex, men det enda jag använder är att dra alla tre gardinerna upp/ned samtidigt med ett knapptryck. Jag ställde även in i början hur långt jag ville de skulle rulla ut.

B Beab9 skrev:
Hej, har öppet tak i vardagsrummet och då två stora fönsterpartier uppe och nere. Behöver elektriska rullgardiner. Har ni tips på företag, man vill ju ha ett billigt och bra alternativ.
Silent Gliss har många bra och pålitliga gardinlösningar!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.