Hej
Har sökt en del men de trådar jag hittade angående golvvärme från Polen rörde främst vattenburen sådan. Är i behov av elektrisk golvvärme och tycker att Deviflex + Devicell från Danfoss ser mycket bra ut för mitt behov. Dock är denna rätt dyr i Sverige (ca 1000kr/m2) så jag har letat lite utomlands. Billigaste jag har hittat är från Polen hos
Panel-Pol.
Är det någon som har erfarenheter från köp där? Alternativt kan Polska och kan bilda sig en uppfattning om det är en seriös firma?