Kan detta stämma?

Produkten 2206 kr
Frakt : 1000 kr?
Tull (2,7%) : 86 kr
Moms (25%) : 814 kr
Totalt ca 4 100 kr

Någon typ av strömomvandlare för kanske 500 kr tillkommer?

Ny i Sverige kostar strax över 7000 ser det ut som.

Maxtoolsales (Ontario/Kanada) på ebay.com verkar kunna leverera för runt 4400:- ink. allt.
Kanske går att hitta billigare.

• Gilla
snowjim
  • Laddar…
aaaa superpris för det bästa man kan ha i dyckertpicka <3

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
ItWasntMe skrev:
aaaa superpris för det bästa man kan ha i dyckertpicka <3
Och 2014 då jag beställde min var dollarn 2kr billigare..

$339 Senco Fusion F-16S
$88,02 Import charges
$51,76 Shipping and handling

Total: $479,77

vad är skildanden mellan 16 och 18 rent arbetsmässigt tycker du ?

ItWasntMe skrev:
vad är skildanden mellan 16 och 18 rent arbetsmässigt tycker du ?
Kan inte påstå jag känner nån direkt skillnad.
Den ena, vill minnas det är 18G pistol är lite mer framtung än 16G så den tippar gärna framåt då man försöker ställa den på batteriet. :)

Använde 16G till att skjuta in innertak på altanen och nu senast en panelvägg i källaren.
18G köptes beg. förra sommaren, och fick mig ta tag i det ännu olistade kökstaket... efter 7år. :o

• Gilla
bennybanjo
  • Laddar…
fy dig! Men man ser juh, bra verktyg skapar arbetsglädje, även om det dröjer 7 år :P

FredrikR skrev:
Kan inte påstå jag känner nån direkt skillnad.
Den ena, vill minnas det är 18G pistol är lite mer framtung än 16G så den tippar gärna framåt då man försöker ställa den på batteriet. :)

Använde 16G till att skjuta in innertak på altanen och nu senast en panelvägg i källaren.
18G köptes beg. förra sommaren, och fick mig ta tag i det ännu olistade kökstaket... efter 7år. :o
16G är lite starkare om jag förstår rätt? Men en RYOBI 18V R18N16G måste väll gå utmärkt att sätta lister med också?

hyggabus skrev:
för inomhusbruk av kompressor rekommenderar jag den här, ( tror samma maskin finns / funnits under olika namn, min är inte en stanley.)
[länk]
85 Db istället för typ 97 Db är skillnad.
Då måste jag bara rekommendera denna :
http://www.ebay.de/itm/262476769820
Såg nu i efterhand att just denna inte gick att köpa där längre, finns dock liknande hos andra.
Sjukt nöjd med denna och den är verkligen tyst.

Redigerat:
fattar inte varför vissa envisas med att länka kompressorer o skit när det är elektriska som efterfrågas.
ja ryobin duger gott att sätta lister med.

• Gilla
bigfoot-80
  • Laddar…
snowjim skrev:
16G är lite starkare om jag förstår rätt? Men en RYOBI 18V R18N16G måste väll gå utmärkt att sätta lister med också?
16G är 1,6mm
18G är 1,2mm

G(gauge) kommer av AWG (American Wire Gauge)

16G blir det normalt ett lite större märke efter, men förmodligen försumbart. :)

ItWasntMe skrev:
fattar inte varför vissa envisas med att länka kompressorer o skit när det är elektriska som efterfrågas.
ja ryobin duger gott att sätta lister med.
Vaknat på fel sida idag?
Det var ju Ts själv som tog det sidospåret så det är ju relevant för frågeställningen.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.