2 009 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Elektriker Botkyrka/Södertörn
Hej.
Jag är ute efter en elektriker som kan byta min elcentral i Botkyrka, och tänkte kolla om det är någon som har rekommendationer. Det finns ju mängder av firmor, men svårt att veta vilka som är seriösa och kompetenta.
Jag är ute efter en elektriker som kan byta min elcentral i Botkyrka, och tänkte kolla om det är någon som har rekommendationer. Det finns ju mängder av firmor, men svårt att veta vilka som är seriösa och kompetenta.
Jag har bara drabbats av oseriösa elektriker så jag har inget tips. Men lärde mig när förra elektrikern blev anmäld till elsäkerhetsverket att det tydligen funkar så att företag kan ha en behörig elinstallatör och en massa lärlingar utan leg men han ansvarar för deras arbete. Så, försök avtala antingen att själva elinstallatören skall utföra jobbet eller åtminstone besiktiga det.
Localears.se eller liknande sajt. Där folk kan betygsätta hantverkaren. Eniro har något lik.
http://mobil.allabolag.se/viewcompany.php?orgnbr=5563302339
Anlitar bara honom, han är snabb, skicklig och har lång erfarenhet, aldrig någe krångel och alltid punktlig vid bestämda platser och tider!
Anlitar bara honom, han är snabb, skicklig och har lång erfarenhet, aldrig någe krångel och alltid punktlig vid bestämda platser och tider!
Klicka här för att svara