J jimcar-9 #1 Medlem · 9 inlägg 14 nov 2010 17:18 jimcar-9 Medlem 9 inlägg 14 nov 2010 17:18 #1 Hej Tvättmaskinen stejkar precis för centrifugering och det blinkar E38 som felkod Vet någon vad detta bertyder så skulle jag vara tacksam Tack på förhand Mvh Jimmy Carlsson
Hej Tvättmaskinen stejkar precis för centrifugering och det blinkar E38 som felkod Vet någon vad detta bertyder så skulle jag vara tacksam Tack på förhand Mvh Jimmy Carlsson
J jimcar-9 #2 Medlem · 9 inlägg 14 nov 2010 18:03 jimcar-9 Medlem 9 inlägg 14 nov 2010 18:03 #2 Hej igen Såg att den inte ville rotera trumman....... alltså inget med centrifugen.... Skruvade lös kolen till motorn och såg att ett av kolen var helt slut, fjädern tittade fram. Beställer nya så får vi se
Hej igen Såg att den inte ville rotera trumman....... alltså inget med centrifugen.... Skruvade lös kolen till motorn och såg att ett av kolen var helt slut, fjädern tittade fram. Beställer nya så får vi se
J jojjje #3 Medlem · 111 inlägg 15 nov 2010 10:08 jojjje Medlem 111 inlägg 15 nov 2010 10:08 #3 38E Tachometerfel. Motorn står stilla när den förväntas gå. Kontrollera kolborstar, motorns överhettningsskydd och S3-brytare. Nya kol låter som lösningen! Redigerat av moderator: 2010-11-15
38E Tachometerfel. Motorn står stilla när den förväntas gå. Kontrollera kolborstar, motorns överhettningsskydd och S3-brytare. Nya kol låter som lösningen!