Hej
Electrolux torktumlare inköpt 2018
prgrammet startar och går och går
Sedan står det 10 min kvar men den slutar inte
Utan stannar i det läget
Igår satte jag den på 114 min
Och när den gått i 120 min står det 42 min kvar och tvätten är lika blöt som när jag stoppade in den bara mycket varm
vad gör man ?
Electrolux torktumlare inköpt 2018
prgrammet startar och går och går
Sedan står det 10 min kvar men den slutar inte
Utan stannar i det läget
Igår satte jag den på 114 min
Och när den gått i 120 min står det 42 min kvar och tvätten är lika blöt som när jag stoppade in den bara mycket varm
vad gör man ?
Börja med att reklamera den, du har ju tre års reklamationsrätt från inköpsdatum. Gäller fel som anses ursprungliga.
Electrolux brukar hantera reklamationsrätt på ett bra sätt. Du kan ringa direkt till dem på 0771-767676, se till att ha uppgifterna på typskylten tillgängliga.
För övrigt tycker jag att det låter som att din trumma inte snurrar runt som den ska.
Electrolux brukar hantera reklamationsrätt på ett bra sätt. Du kan ringa direkt till dem på 0771-767676, se till att ha uppgifterna på typskylten tillgängliga.
För övrigt tycker jag att det låter som att din trumma inte snurrar runt som den ska.
fick pratat med Electrolux och de åtgärder man ska göra är att rengöra allt så klart , sedan lägga ned lite tid på att 1. Klädernas vikt stämmer med torktumlarens 2. Klädernas fuktighet när de lämnar tvättmaskinen . Värt att centrifugera en extra gång i tvättmaskinen .
så det verkar som det kommer funka nu
Tack för alla svar o tips
så det verkar som det kommer funka nu
Tack för alla svar o tips
SANT
ska kolla till helgen
Tack att du faktiskt poängterar detta
Då jag faktiskt gjort likadant sedan jag fick den ...
ska kolla till helgen
Tack att du faktiskt poängterar detta
Då jag faktiskt gjort likadant sedan jag fick den ...
Klicka här för att svara