Vår Electrolux Husqvarna kyl (Model: QR2349W) som är runt 3 år har börjat få problem.
Vid tillfällen så låter det som om det kommit in luft i kylsystemet. Det bubblar och låter ganska högt inne i kylen.
När detta händer så orkar den inte kyla utan går upp till runt 9 grader mot inställda 5 grader.
Efter ett tag så verkar det ändå släppa och den börjar kyla som den skall igen.
Kompressorn är lagom varm och jobbar.
Finns det någon avluftning eller liknande som man själv kan försöka med?
Någon som känner igen symptomen?