2 270 läst ·
10 svar
2k läst
10 svar
Electrolux frysskåp med ismaskin
Efter en vattenskada har vi nu kopplat bort vatten till ismaskinen och i displayen står det ni E1 vill gärna få bort det. Frysen fungerar som vanligt.
misstänker att du har displayen med flytande kristaller dvs grå bakgrundMormor1940 skrev:
då trycker du på meny tills du kommer fram till den svarta fyllda rektangeln och avaktiverer denna
har du den med röda siffror trycker du och håller inne alarmrestet knappen
Snälla vilken knapp är det?electroluxaren skrev:
Har den med röda siffror
Klicka här för att svara