Tänkte höra om någon handlat el saker på elbutik.se och om det gått bra och så?

Hej,

Har handlat där 2 gånger och det har gått hur bra som helst. Nu skall tilläggas att jag alltid har handlat kontant / faktura och hämtat själv.

På något sätt blev det dubbelt ...

Via postorder 1 gång och prickfritt, det restade kom några dagar efteråt.

B
funkar väldigt bra, direktbetalning 2 ggr, de kan även ta fram andra saker bara du har E.-nummer, även om det inte finns i deras nätbutik.

1 order, prickfritt

Det mesta i kabelväg, slang och fördraget, liksom även uttag och brytare inköpt i omgångar till husbygge -06. Fungerar utan problem.

Kjell G

Funkade, men fick vänta nästan en månad på paketet..

Handlat lite olika grejer och fått allting :)

har funkat bra för mig med

kanon, då vågar jag handla där, hur lång är leverans tiden om man betalat via internet?

dom är sega på att svara på mail, ibland kan det ta flera veckor att få grejerna, och ibland kommer det på ett par dagar.
jag tycker expressel.se är bättre. de kan också skaffa saker på E-nummer vilket jag använt mig av ibland.

Hmm nu står jag i valet och kvalet....

Jga har handklat av elbutik. se ett antyal gånger med bra resultat. OM man behöver kontakta dem så är det bäst att ringa, och då gärna tidigt på morgonen.

Har även använt Elot.se, som också har fördelen att det går att köpa mycket på E-nummer som inte finns i deras ordinarie sortiment, man får se priset direkt om man slår in e-numret.

Elbutik var billigast på en del, Elot på en del sist jag handlade.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.