Hej!

Någon som har erfarenhet av elbutik.se?

Trodde det var en seriös firma, proffsig hemsida med stort sortiment, har förskottsinbetalat, inga varor och svarar inte på mejl.
 
Har funkat bra för mig vid flera tillfällen. Vet att det kan vara svårt att få kontakt per mail.

Ring dem, brukar fungera att ringa någon timme tidigare än deras utsatta telefontid.
 
Jag har också köpt hos dom ....flera gångar...och utan problem

FLKR
 
Har också köpt av dem några gånger och det har fungerat bra, ibland har dom haft nån veckas leveranstid när dom antagligen inte haft allt i lager.
 
I dessa tider så ska man nog inte förskottsbetala .. om alternativ finns.
 
Beställde därifrån för ett några veckor sedan. Betalade i förskott och fick grejerna på endast 2 dagar. Har inget att klaga på.
 
Jag har beställt nästan allt elmaterial från dom.
Har funkat klockrent :)
 
Handlade där senast i veckan. Bra service på telefon, vänligt bemötande och snabb leverans.
 
2 veckors leveranstid (trots att de sagt att det skulle komma tidigare efter mailkontakt (svarar på mail efter några dagar. ).

Kommer inte handla där igen utan ger nån annan chansen.
 
Funkat bra för mig. De har korrigerat felaktigheter utan bekymmer. Telefon är det som gäller om man är angelägen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.