1 455 läst ·
10 svar
1k läst
10 svar
elbutik.se
Hej!
Någon som har erfarenhet av elbutik.se?
Trodde det var en seriös firma, proffsig hemsida med stort sortiment, har förskottsinbetalat, inga varor och svarar inte på mejl.
Någon som har erfarenhet av elbutik.se?
Trodde det var en seriös firma, proffsig hemsida med stort sortiment, har förskottsinbetalat, inga varor och svarar inte på mejl.
Har funkat för mig... här är en annan tråd i ämnet: http://www.byggahus.se/forum/el/108367-kaenner-du-nagon-pa-elbutik-se.html
Moderator
· Stockholm
· 57 793 inlägg
Har funkat bra för mig vid flera tillfällen. Vet att det kan vara svårt att få kontakt per mail.
Ring dem, brukar fungera att ringa någon timme tidigare än deras utsatta telefontid.
Ring dem, brukar fungera att ringa någon timme tidigare än deras utsatta telefontid.
Medlem
· Västra Götaland
· 190 inlägg
Har också köpt av dem några gånger och det har fungerat bra, ibland har dom haft nån veckas leveranstid när dom antagligen inte haft allt i lager.
Medlem
· Korpilombolo
· 3 724 inlägg
Funkat bra för mig. De har korrigerat felaktigheter utan bekymmer. Telefon är det som gäller om man är angelägen.
Klicka här för att svara
