2 687 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Elbolagen med flest klagomål
På konsumentens sida
· 3 620 inlägg
Här är elbolagen som får flest klagomål hos Konsumenternas Energimarknadsbyrå.
Du kan läsa artikeln här: Elbolagen med flest klagomål
Du kan läsa artikeln här: Elbolagen med flest klagomål
Jag har bundet avtal hos Nordic Green Energy sedan 3,5 år. Någon månad efter att vi tecknat avtal, ringde de och erbjöd ännu lägre pris; 44öre/kWh. De har heller inte ”saltat” mina räkningar efter det.
Det verkar som att de bytt agenda, dvs chef, sedan jag började köpa el från dem.
Tråkigt, då jag bara har goda erfarenheter av dem!
Det verkar som att de bytt agenda, dvs chef, sedan jag började köpa el från dem.
Tråkigt, då jag bara har goda erfarenheter av dem!
Saknas länk till källan i artikeln, så här är den:
https://www.energimarknadsbyran.se/el/dina-avtal-och-kostnader/valja-elavtal/klagomalsinformation/
Hänvisar man till specifika källor är det god ton att man länkar till källan
https://www.energimarknadsbyran.se/el/dina-avtal-och-kostnader/valja-elavtal/certifierade-elbolag/
https://www.energimarknadsbyran.se/el/dina-avtal-och-kostnader/valja-elavtal/klagomalsinformation/
Hänvisar man till specifika källor är det god ton att man länkar till källan
Så är det inte, på samma sajt finns även en lista på certade elhandelsföretag, och dom flesta av dem är inte producerande.hsd skrev:
https://www.energimarknadsbyran.se/el/dina-avtal-och-kostnader/valja-elavtal/certifierade-elbolag/
Redigerat:
Klicka här för att svara
