Då gör jag enligt den koppling som var innan, det får jag ju iaf enligt lag. En kulon dragen från en skarv från ett utanpåliggande vägguttag i källaren, lagd i mark utan skydd. Att skiten brunnit gör ju inget, det var ju så.....
Det räcker ju mina 20 år gamla 30 timmar ellära från skolan till.