Har försökt starta upp el golvvärmen idag men ingenting händer, får ingen värme. Ebeco 500, 960w slinga. Mätt både före, under och efter läggningen och inga problem. Man kan se förbrukningen i termostaten och enligt den har det gått 7 kWh idag, vart har dessa tagit vägen kan man ju fråga sig. 14.7 grader på givaren i golvet imorse, 8 timmar senare är det samma..
Såhär är det kopplat ( av elektriker). En jordkabel från värmeslingan går in i en sockerbit och sen därifrån upp till centralen.
Vad tror ni??
Såhär är det kopplat ( av elektriker). En jordkabel från värmeslingan går in i en sockerbit och sen därifrån upp till centralen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad tror ni??
Klicka här för att svara