3 051 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
El-betonghus
Det är väl enligt tycke och smak, jag har sett bägge varianter. När lampan är inkopplad så får man dra iväg kabeln lite längre om den skall upp till uttaget i taket. Men å andra sidan så är uttaget mindre synligt när det inte används om det sitter i taket, blir inte ett vitt uttag som bryter av mot färgade tapeter.moc skrev:
Klicka här för att svara