Vi gillar verkligen detta hus, men skulle gärna önskat att det ingick ett allrum i planlösningen.
Är det någon som kan dela med sig av en lösning där detta ingår?
Det går ju eventuellt att göra nåt med uteplatsen under tak...
Tacksam för svar!!!
Är det någon som kan dela med sig av en lösning där detta ingår?
Det går ju eventuellt att göra nåt med uteplatsen under tak...
Tacksam för svar!!!
Hej,
jag skickar över e-mailadressen sen när jag kommit upp i mina obligatoriska 5 poster...
En annan fråga ang. Sandhem: har ngn sett bilder där man lekt med andra typer av fasader eller tak (som liggande/stående läkt etc...)?
jag skickar över e-mailadressen sen när jag kommit upp i mina obligatoriska 5 poster...
En annan fråga ang. Sandhem: har ngn sett bilder där man lekt med andra typer av fasader eller tak (som liggande/stående läkt etc...)?
Jag tror att man kan få huset utan "Kinavipp"och även med "vanlig" takhöjd invändigt,men då förlorar huset charmen tycker jag.Vi var sugna på reviterat/putsat men merkostnaden blev 100´000:- och de pengarna behövdes till annat.Men visst är det snyggt med puts!
du menar att man väljer bort ryggåstaket? det vill vi nog ha, känslan av rymd är ju underbar.Peppes_Bodega skrev:
Taket är standard gipstak/gipsplank har jag för mig.Vi tyckte att det blev väl stramt så vi valde 120mm breda panelbrädor som klarlackats med matt klarlack som har vita pigment.OBS!Inte pärlspont eller allmogepanel utan slät enkel panel.Vi har valt vita lister överallt i minimal modell då vi inte gillar allmogemodellen i detta hus som är standard.Samma sak med innerdörrar mm.Så lite "krusiduller" som möjligt.
Ja vi fick av vår försäljare reda på att det kostar ca 100´000:- i merkostnad för puts.
Ja vi fick av vår försäljare reda på att det kostar ca 100´000:- i merkostnad för puts.
Klicka här för att svara