Jag och min sambo ska bygga hus i Helsingborg. Vi har fastnat för ett modifierat Eksjöhus Balans. Är det några här som har positiva och negativa erfarenheter samt tips att dela med sig av kring Eksjöhus och kanske framförallt Balans?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.