Hej jag och min sambo funderar på ett Prio ett hus ifrån Eksjöhus.
De har dock inget visningshus i närheten av oss.
Söker därför efter nån som byggt ett sådant så man kan titta på det i verkligheten innan man bestämmer sig.
Fikabröd tas med enligt önskemål!
Jag har en ny granne som byggt ett sådant, de flyttade in nu vid årsskiftet.
Detta är i södra Halland, två mil söder om Halmstad.
Kanske lite långt bort för dig?