Hej jag och min sambo funderar på ett Prio ett hus ifrån Eksjöhus.
De har dock inget visningshus i närheten av oss.
Söker därför efter nån som byggt ett sådant så man kan titta på det i verkligheten innan man bestämmer sig.
Fikabröd tas med enligt önskemål!
 
  • Gilla
MattiaZz och 1 till
  • Laddar…
Jag har en ny granne som byggt ett sådant, de flyttade in nu vid årsskiftet.
Detta är i södra Halland, två mil söder om Halmstad.
Kanske lite långt bort för dig?

Men välkommen till Bygga Hus-forumet Kvillert!
 
Hej det är inga problem att åka några mil utanför Halmstad!
Du får gärna kolla med dem om man kan titta på huset.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.